Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a csomagom?

A termékek gyártási ideje 5-8 munkanap. Amint elkészült, értesítést küldünk, és aztán, ha tisztázódtak a fizetés részletei (például banki átutalásnál beérkezett-e már a kifizetés), elindítjuk útjára a csomagodat. Szállítási módtól függően 2-3 munkanapon belül már kézbe is veheted.

Milyen szállítási és fizetési módok vannak, és ezek mennyibe kerülnek?

Többféle fizetési és szállítási mód és ezeknek számtalan kombinációja közül választhatsz. A megrendelés során rendszerünk automatikusan tájékoztat a lehetőségeidről, és ezeknek költségeiről. Bővebben a “Szállítás” vagy az “Általános Szerződési Feltételek” (ÁSZF) menüpontban tájékozódhatsz

Magyarországon kívül is vállalnak kiszállítást?

Igen. 🙂

Leadtam a rendelésem, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást róla. Mi a teendő?

Amennyiben pár órán belül nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a ​greatminds.hello@gmail.com​ e-mail címen.

Mit tegyek, ha nem azt kaptam, amit megrendeltem?

Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a ​greatminds.hello@gmail.com​ e-mail címen és megbeszéljük a részleteket!

Mit tegyek, ha a kézbesített termék hibás vagy sérült?

Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a ​greatminds.hello@gmail.com​ e-mail címen és megbeszéljük a részleteket!

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a megrendelésem?

Kérjük, hogy vedd figyelembe a gyártási és szállítási időket, de amennyiben úgy véled, hogy kifutottunk az időből, kérdezz rá a ​greatminds.hello@gmail.com​ e-mail címen, lehetőleg a rendelésed pontos adatainak megadásával (név, e-mail cím, rendelésed tartalma, rendelés dátuma)

A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?

A vásárlástól való elállási jogodról az ÁSZF-ben olvashatsz bővebben.

Használt vagy sérült terméket nem áll módunkban cserélni!

Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?

Amennyiben megkaptad a megrendelt terméket, de annak mérete mégsem stimmel, lehetőség van méretcserére.

Ebben az esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a greatminds.hello@gmail.com e-mail címen.

Használt vagy sérült terméket nem áll módunkban cserélni!

A csere részleteiről tájékozódhatsz a “Méretcsere” menüpontban!

Mit tegyek, ha nem vagyok vagy biztos a méretben?

Minden cuccunk termékinformációi között megtalálod az adott termék mérettáblázatát. Próbáld saját magad lemérni egy mérőszalaggal (körbe) vagy egy jó méretű pólót, pulóvert és hasonlítsd össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, hogy megkapd a pontos méretet.

Mikor lesz ismételten elérhető a termék a webshopban vagy üzletben?

Mivel kisszériás termékeink vannak, melyeket saját magunk gyártunk, semmi biztosat nem tudunk ígérni. Ha valamire égető szükséged van, de nem találod, írj nekünk bátran e-mailt! (greatminds.hello@gmail.com)

Meddig tudom átvenni a termékeket a személyes átvételi ponton?

Megrendelésedet az átvételi ponton hely hiányában 14 napig tudjuk őrizni, azután – amennyiben nem jelentkezel – visszakerül raktárunkba, vagy kikerül a Monokrom polcára.